Opłaciłem domenę, otrzymałem fakturę, w panelu jest jednak nadal widoczna jako nieopłacona?

Z przyczyn technicznych domeny rejestrowane są w ciągu 7 dni od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Jeżeli otrzymali Państwo fakturę VAT oznacza to, że wpłata została już zaksięgowana i domena zostanie wkrótce odnowiona.
  • 38 Korisnici koji smatraju članak korisnim
Je li Vam ovaj odgovor pomogao?

Vezani članci

Jak dodać domenę do konta? (DirectAdmin)

Aby podpiąć domenę należy: 1) Dodać ją w panelu DirectAdmin (Konfiguracja konta ->...

Dlaczego termin płatności za przedłużenie domen upływa 7 dni przed końcem ich ważności?

Staramy się utrzymać jak najniższe ceny domen dla naszych Klientów. W związku z tym, w...

Zmiana danych Abonenta domeny

Jak dokonać zmiany danych Abonenta?W celu dokonania zmiany danych Abonenta (w NASK i innych...

Weryfikacja domen globalnych

Od początku 2014 roku weszły w życie zmiany związane z nową polityką ICANN w stosunku do...

Powered by WHMCompleteSolution