Zgodnie z najnowszymi zasadami, w przypadku gdy:
a) Domena globalna została zarejestrowana pod niezweryfikowanym identyfikatorem
b) Domena globalna została przetransferowana
c) Dane kontaktowe Abonenta domeny globalnej zostały zmodyfikowane
do Abonenta przesłana zostanie wiadomość e-mail z adresu directi@consultingservice.pl z prośbą o weryfikację danych, na które dana domena została zarejestrowana. Weryfikacja zostaje pomyślnie zakończona w momencie naciśnięcia przez Abonenta linku zawartego w treści wiadomości.
W przypadku braku potwierdzenia ze strony Abonenta w przeciągu 15 dni od momentu który wywołał rozpoczęcie procesu weryfikacji, funkcjonowanie domeny zostanie wstrzymane, a zamiast standardowych informacji zawartych na stronie wyświetli się jedynie informacja o wyłączeniu domeny z powodu trwającego procesu weryfikacji danych Abonenta domeny, z prośbą o kontakt z dostawcą usług w celu jej ponownego aktywowania.
Wiadomości wysyłane są bezpośrednio przez Rejestr Directi z adresu directi@consultingservice.pl i mają następującą treść:
Your email address, /adres e-mail Abonenta/, has been set as the Registrant contact for /liczba domen/ domain names registered through Consulting Service Sp. z o.o.. To verify your email address, please click on the following link:
/Link, na który należy kliknąć/
Please note that failure to verify the Registrant contact email address may lead to deactivation of the respective domain names.
Once deactivated, the domain names will not function unless the email address is verified.
Affected domain names:
/nazwa domeny/
Zablokowane z powodu braku potwierdzenia domeny można rozpoznać po statusie serwerów nazw we WHOIS:
Name Server: NS1.VERIFICATION-HOLD.SUSPENDED-DOMAIN.COM
Name Server: NS2.VERIFICATION-HOLD.SUSPENDED-DOMAIN.COM
W celu odblokowania domen, należy kliknąć link weryfikacyjny przesłany w wiadomości.