Wszystkie serwery w naszej sieci są monitorowane przez całą dobę. W razie niedostępności trwającej ponad 3 minuty, system monitoringu przesyła automatycznie wiadomość do dyżurnego administratora.
Jeżeli Państwa serwer nie działa, prosimy uprzejmie sprawdzić:
1. Czy nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail o zawieszeniu usługi (koniec abonamentu, przekroczone limity, abuse)
2. Czy serwer jest widoczny z Państwa lokalizacji i ze "świata".
W tym celu, w miarę możliwości proszę o pobranie programu WinMTR (można go pobrać z naszego repozytorium) i sprawdzenie trasy do Państwa serwera. W tym celu proszę wpisać nazwę jednej z domen podpiętych do serwera do pola "Host" i kliknąć przycisk "Start". Po przesłaniu ok. 200-300 pakietów proszę kliknąć przycisk "Export TEXT", zapisać plik z wynikami a następnie przesłać go do nas.
Czy strona jest widoczna ze świata - można sprawdzić m.in. na stronach:
http://czydziala.pl/
http://internetsupervision.com/
lub korzystając z niezależnych narzędzi typu "Looking Glass", np.:
http://lg.atman.pl/
http://lg.tpnet.pl/
Jeżeli Państwa serwer jest niedostępny - najprawdopodobniej już o tym wiemy. Zachęcamy, aby sprawdzić "Stan serwerów i sieci" w Panelu Klienta. Jeżeli tam nie znajdą Państwo informacji o problemie - zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta.
W przypadku awarii lub innych problemów technicznych, które będą opisane w dziale "Stan serwerów i sieci" uprzejmie prosimy o nieprzesyłanie zgłoszeń.
- 30 Bu dökümanı faydalı bulan kullanıcılar:
İlgili diğer dökümanlar
Powered by WHMCompleteSolution