Poniżej znajdują się nasze dane adresowe i kontaktowe.
Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń e-mailem lub przez utworzenie nowego zgłoszenia przez Panel Klienta. Wiadomość można również przekazać telefonicznie przez pozostawienie nagrania (maks. 60 sekund) pod numerem automatycznego systemu głosowego czynnego 24 godziny na dobę. Wiadomość zostanie przekazana bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta, gdzie zostanie przetworzona zgodnie z kolejnością otrzymania. Odpowiedź zostanie udzielona na adres e-mail zarejestrowany do danej usługi.
W przypadku problemów z działaniem usług uprzejmie prosimy o sprawdzenie strony "Stan sieci i serwerów". Opisane tam problemy zostały już zgłoszone, odnotowane i są w trakcie rozwiązywania. Uprzejmie prosimy o nieprzesyłanie kolejnych zgłoszeń dotyczących zarejestrowanych problemów.
Kiedy otrzymam odpowiedź?
Staramy się odpowiadać w możliwie najkrótszym terminie. Standardowy czas odpowiedzi wynosi 48 godzin w dni robocze.
Dlaczego nie ma pomocy telefonicznej/infolinii?
Staramy się utrzymywać jak najniższe ceny naszych usług, dlatego nie płacisz za infolinię, z której większość użytkowników nie korzysta.