Staramy się utrzymywać jak najniższe ceny naszych usług. Dlatego w cenę usług nie są wliczone koszty obsługi telefonicznej, z której większość użytkowników i tak nie korzysta.
Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń e-mailem lub przez utworzenie nowego zgłoszenia przez Panel Klienta. Większość odpowiedzi udzielamy do 48 godzin w dni robocze.
Jeżeli jednak chcą Państwo przekazać wiadomość telefonicznie - prosimy o pozostawienie nagrania pod numerem automatycznego systemu głosowego czynnego 24 godziny na dobę. Państwa wiadomość zostanie przekazana bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta, gdzie zostanie przetworzona zgodnie z kolejnością otrzymania. Odpowiedź zostanie udzielona na adres e-mail zarejestrowany do danej usługi.
Z góry dziękujemy za zrozumienie.
- 41 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Podobne artykuły
Powered by WHMCompleteSolution